Monday, December 9, 2013

8hb December


Assalammualaikum ,

hai hai semalam bufday fara . oh taktau ea ? hehe takpe takpe . 
nak cerita skit ni . hm pada pukul 8 malam 7hb dec Nadhirah mai rumah fara , kononnya bosan , then dia ajak borak borak tengok movie sampai pukul 11.40 macam tu dia cakap dia nak balek sbb dia mengantuk okayy . lepastuu tiba tiba telefon aqilah berdering , okay kenapakah ? laen macam ja qilah aku tengok kan . 

tiba tiba pukul 12.00 a.m 8hb Dec loceng rumah berbunyi , aku buat selamber badak jee . then , qilah suruh bukak pintu , ea ? Qilah taktau jalan pi pintu dah ka ? okay aku dengar suara nadhirah . dari jauh aku jerit "TERIMA KASIH JA LAH" aku ingat dia just nk wish ja then nyanyi kuat kuat aku pon bukak lah pintu, tau tau dia serang aku dengan tepung -.-' dalam rumah aku ? tak ku sangka tak ku duga , ngek ! rumah aku kod , sapa nak kemas ? tapi naseb dia bagi aku hadiah  . so dimaafkan hehe . btw , thanks ye SAHABAT semua ^^ love uolls ! 

btw , semalam mak buat kenduri family family kat rumah . apekah ? hm NAK ! 
 k tu ja nak cakap ^^  now im 18 years old ! yae ! yae ! dah tak dibawah umur lagi wuhuu !

lagi satu , HAPPY BIRTHDAY too to BASIRAH my twin ^^ hehehe , i miss u sis , a lot !  basirah cakap fara ni tiada pengganti acehceh ! tu lah , basirah pon samaa . hmm selamat ulang tahun basirah . semoga panjang umur , murah rezeki dan dijodohkan dengan seorang hamba Allah yang SOLEH . aminn ^^

1 comment:

  1. aww soo sweet entry ni.. kalau ada ak, ciap laa hg hahahaha

    ReplyDelete

sila lah komen komen ^^


just smile ^_^